Pieniny

sobota, sierpnia 26, 2017


Spełniłam kolejne ze swoich małych marzeń w tym roku i wybrałam się w Pieniny sprawdzić 
czy reliktowa sosna jest tak ładna w rzeczywistości jak na zdjęciach w internecie. 
Spoiler alert: tak, jest.

To był krótki i intensywny wypad. Najpierw wyprawa i zwiedzanie ruin zamku w Czorsztynie.






Potem zamek w Niedzicy, czyli druga strona jeziora Czorsztyńskiego. 










Następny dzień to wyprawa do Szczawnicy w której nigdy nie byłam i wyjście na Sokolicę.
Na necie nie było precyzyjnych informacji o trasie co dla takiego niedzielnego turysty jak ja 
jest istotne. 
Ostatecznie wyjechaliśmy na Palenicę kolejką, potem niebieskim szlakiem wzdłuż granicy
kierowaliśmy się w stronę schroniska Orlica, potem przekroczyliśmy Dunajec tratwą 
i dalej szlakiem na Sokolicę.






Nocleg to guilty pleasure podyktowana koniecznością znalezienia w krótkim czasie 
dostępnego obiektu. Wybór padł na No Name Luxury Hotel & SPA w Łapszach Niżnych. 
Znalazłam to miejsce na liście najbardziej klimatycznych miejsc do odwiedzenia w Polsce i kusiło
mnie od dawna. Zlokalizowany na skraju lasu obiekt wygląda jak mini osada. To parę domków, SPA 
i restauracja. Niektóre połączone korytarzami inne niezależne. Na zewnątrz basen otwarty, leżaki,
 patio i parking. Rozkład pomieszczeń korzystny, pomimo sezonu wysokiego nie wpada się na innych
 ludzi.
Mieliśmy pokój standardowy z widokiem na basen kryty i balkonem z którego można było oglądać
 sarenki skubiące trawę na łące. Pomimo przebywania w hotelu bazującym na ofercie SPA, gdzie
 instagramowe influencerki robią sobie zdjęcia na basenie, jedyne z czego skorzystałam to snickers z 
minibaru, więc jestem totalnym rebelem. Panie na recepcji były bardzo miłe i pomocne, a oferta
 śniadaniowa bogata. Jeśli można się do czegoś przyczepić (a wśród recenzji na internecie znalazło
 się parę negatywnych) to fakt, że design miejsca jest wizualnie bardzo atrakcyjny, ale nie zawsze 
funkcjonalny. Całościowa ocena jest jednak jak najbardziej pozytywna.













You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe